Prémiová podpora HP pro vybrané consumer notebooky

Prémiová podpora HP pro vybrané consumer notebooky
Prémiové produkty si zaslouží prémiovou péči

Prémiové produkty si zaslouží prémiovou péči

V HP víme, že pokud pracujete s vysokým nasazením a něco se pokazí, potřebujete rychlý přístup k technické podpoře – ať se nacházíte kdekoli v ČR. Technická podpora není jen o řešení problémů. Je i o tom, jak rychle a bez námahy budete zpět online nebo u svých oblíbených filmů, dokumentů a vzpomínek. Proto HP přichází s prémiovou podporou, která poskytuje nejen rychlou reakci autorizovaného servisu, ale i individuální přístup k zákazníkovi a jeho notebooku. To vše bez stresu ze zbytečné administrativy a logistických nepříjemností. A bez dalších poplatků.

Vyskytl se problém? Vyřešíme ho přednostně.

Služba prémiové podpory HP je navržená tak, aby byla mimořádně jednoduchá pro majitele našich prémiových zařízení. Už nemusíte svůj notebook nikam nosit ani posílat, servis přijede za vámi. Zavolejte na bezplatné číslo 800 400 333 a technika pošleme k vám. Prémiová podpora pro notebooky řady HP Spectre, HP ENVY a OMEN vám navíc k standardnímu servisu nabízí:

Bez čekání až k vám domů

Specialisté autorizovaného servisního centra HP jsou ti nejlepší z nejlepších. Pravidelně se školí a jejich cílem je vrátit funkční zařízení zákazníkům v co nejkratším čase. Oprava proběhne na místě, které si sami vyberete, a je úplně jedno, zda jste doma, v práci nebo odpočíváte na chatě u rybníka.

Chápeme, že potřebujete víc než jen technickou podporu. Potřebujete se vrátit k tomu, co vás baví a nebýt ve stresu. Proto neváhejte využít náš prémiový servis. Ten se vztahuje na vybrané notebooky řady HP ENVY, HP Spectre a OMEN zakoupené od 1. 10. 2019.

Jejich seznam najdete v tomto dokumentu:

Odeslat článek známému   Vytisknout